Sei Tendenze Importanti di Screen LED Outdoor

L'aspettative di i cunsumatori sò sempre cambiate è espansione cù a tecnulugia. I clienti volenu più croccanti, più brillanti, più ligeri, di qualità più altu è menu caru per mantene a visualizazione di schermi LED per l'applicazioni esterne, cum'è per qualsiasi altra visualizazione digitale. Avemu ricercatu è cumpilatu una lista di i primi 6 tendenzi di schermi LED esterni.

led sign board
1. Una risoluzione più altu per a visualizazione di u screnu

Un grande pitch pixel di 10 mm sopra hè tipicu per i schermi LED esterni. Tuttavia, ottengamu un pitch fine di pixel finu à 2,5 mm, chì hè in u duminiu di i display LED interni, grazia à tecniche di produzzione sofisticate è un budgetu R & D sustinibili. Questu facenu i visuali nantu à unschermu LED esternopiù dettagliata è visualmente più croccante. Mentre esigenu a capacità di resistenza è di impermeabilizazione di i schermi LED esterni, tali schermi LED esterni di alta densità aprenu novi usi in spazii cù distanze di vista strette.

muru schermu led
2. Complete Front Accessible

Una piattaforma di serviziu à a parte posteriore hè di solitu necessaria per i schermi LED generici esterni per furnisce un mantenimentu è serviziu faciule. Perchè i schermi LED esterni necessitanu un serviziu di serviziu posteriore, ci hè una nozione prevalente chì sò pesanti è ingombranti. Per d 'altra banda, l'accessibilità frontale è u disignu di schermu di visualizazione sottile sò necessarii per alcune applicazioni. Hè necessariu in queste situazioni per avè una schermu LED esterna cù funziunalità cumpleta di serviziu di fronte. Un schermu LED esterno chì hè veramente accessibile frontalmente pò avè u so modulu LED, l'unità di alimentazione di commutazione è a carta di ricezione LED rimpiazzata da u fronte utilizendu strumenti manuali di basa. In cunseguenza, u prufilu o u gruixu di una pantalla LED esterna chì hè accessibile da u fronte pò esse menu quant'è u grossu di u pannellu di l'armadiu LED più a sola capa di u supportu di muntatura. U gruixu di una schermu LED esterno chì hè accessibile interamente in fronte pò varià da 200 à 300 mm, ma u gruixu di una schermu LED esterno chì hè accessibile in daretu pò varià da 750 à 900 mm.

grande schermu led
3. Stile Compact

A piastra metallica d'acciaio hè aduprata in i schermi LED tradiziunali esterni perchè ùn hè micca prezzu è facilmente persunalizabile. U svantaghju primariu di l'usu di l'acciaio hè u so pesu, chì u face micca adattatu per qualsiasi applicazione induve u pesu hè un fattore, tali cantilever o schermi LED esterni chì pendenu. Per sustene agrande schermu LED esternoè più indirizzà u prublema di pesu, un disignu strutturale più grossu è più robustu hè necessariu. Cusì, l'usu di materiali ligeri cum'è fibra di carbone, lega di magnesiu è lega d'aluminiu hè una di e tendenzi principali in i schermi LED esterni. Di e trè pussibulità citate sopra, l'alea d'aluminiu hè a più ecunomica postu chì pò salvà una quantità significativa di pesu nantu à l'azzaru è hè menu caru chì a fibra di carbonu è a lega di magnesiu.

4. Funzione Fanless

A dissipazione di u calore hè migliurata annantu à u materiale d'acciaio convenzionale in i disinni di schermi LED esterni per l'usu significativu di a lega d'aluminiu. Questu elimina u prublema meccanicu legatu à i fanali assuciati à i ventilatori di ventilazione è permette un disignu senza fan, chì riduce u cunsumu d'energia è i livelli di rumore. Per l'applicazioni chì necessitanu un funziunamentu tranquillu è un cuncepimentu ecologicu è sustenibile, un schermu LED esterno senza fan hè adattatu. U ventilatore di ventilazione di un schermu LED esterno hè l'unicu cumpunente in muvimentu o meccanicu, è eventualmente si romperà. Un schermu LED esterno senza fan elimina completamente sta pussibilità di fallimentu.

5. Resistenza eccezziunale à u clima

A regione di visualizazione frontale di un schermu LED esterno convenzionale hè valutataIP65, mentri a parte posteriore hè classificata IP43. U classicu schermu LED esterno hà bisognu di venti per esse apertu per chì i fan di ventilazione di rinfrescante rinfriscà i cumpunenti interni di u screnu LED, chì cunta a diffarenza in a classificazione IP. A raccolta di polveri in l'armadiu di u screnu LED esterno hè un altru prublema chì u disignu di ventilazione attiva eredita. Per affruntà questi prublemi, certi pruduttori cunsiglianu di installà una carcassa d'aluminiu nantu à a pantalla LED esterna cù l'aria condizionata. Perchè l'aria condizionata è i ventilatori anu da esse servitu è ​​manteni in una basa regulare, questu aumenta l'impronta di carbone è e spese operative. A linea Big Outdoor di novi schermi LED esterni hè fatta interamente di moduli LED d'aluminiu, chì permette una classificazione IP66 nantu à a superficia frontale è posteriore di u screnu senza bisognu di parti meccaniche. L'armadiu d'aluminiu cù un dissipatore di calore racchiude cumplettamente a carta di ricezione LED è l'unità di alimentazione di commutazione. Questu permette di mette a pantalla LED esterna in ogni locu cù cundizioni di travagliu difficili.

bordu di display digitale led
6. Spese di mantenimentu è di operazione ridutta

Dopu anni di ricerca di l'industria per i schermi LED, una nova tecnica chjamata guida LED di catodu cumuni hè evoluta chì pò riduce l'usu di l'energia finu à 50% in paragunà à a guida LED di anodu cumuni. U prucessu di furnisce u putere à ognunu di i chip di schermu LED Rossu, Verde è Blu individualmente hè chjamatu "catodu cumuni". Questu hè particularmente utile per i schermi LED esterni, chì necessitanu un altu cunsumu d'energia per furnisce una alta luminosità chì permette a visibilità di l'imaghjini in u sole direttu.


  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di post: 26-mar-2024