Panoramica approfondita di i schermi LED

Cumu a tecnulugia evoluzione rapidamente, i display LED si sò integrati in diversi aspetti di a nostra vita di ogni ghjornu. Sò visti in ogni locu, da i cartelloni di publicità à i televisori in casa è i grandi schermi di proiezione utilizati in e sale di cunferenza, chì mostranu una gamma di applicazioni sempre in espansione.

Per l'individui chì ùn sò micca esperti in u campu, u jargon tecnicu assuciatu à i display LED pò esse abbastanza sfida à capisce. Questu articulu hà da scopu di demistificà sti termini, furnisce insights per rinfurzà a vostra cunniscenza è l'utilizazione di a tecnulugia di visualizazione LED.

1. Pixel

In u cuntestu di i display LED, ogni unità di luce LED cuntrullabile individualmente hè chjamata pixel. U diametru di pixel, denotatu cum'è ∮, hè a misurazione in ogni pixel, tipicamente espressa in millimetri.

2. Pixel Pitch

Spessu chjamatu puntupitch, stu termu descrive a distanza trà i centri di dui pixel adiacenti.

pixel-pitch

3. Risoluzione

A risoluzione di un display LED indica u numeru di fila è colonne di pixel chì cuntene. Stu numeru tutale di pixel definisce a capacità d'infurmazione di u screnu. Pò esse categurizatu in a risoluzione di u modulu, a risoluzione di u cabinet, è a risoluzione generale di u screnu.

4. Angle Viewing

Questu si riferisce à l'angulu furmatu trà a linea perpendiculare à u screnu è u puntu à u quale a luminosità si riduce à a mità di a luminosità massima, cum'è l'angolo di vista cambia horizontalmente o verticalmente.

5. Distanza di visualizazione

Questu pò esse classificatu in trè categurie: distanza minima, ottima è massima di vista.

6. Luminosità

A luminosità hè definita cum'è a quantità di luce emessa per unità di area in una direzzione specifica. Perdisplay LED interni, una gamma di luminosità di circa 800-1200 cd/m² hè suggerita, mentridisplay all'apertotipicamente varieghja da 5000-6000 cd/m².

7. Refresh Rate

A freccia di rinfrescante indica quante volte a visualizazione rinfresce l'imaghjini per seconda, misurata in Hz (Hertz). A più altufreccia di rinfrescantecuntribuisce à una sperienza visuale stabile è senza flicker. I display LED high-end in u mercatu ponu ottene freti di rinfrescamentu finu à 3840Hz. In cuntrastu, i tassi di fotogrammi di film standard sò intornu à 24 Hz, chì significa chì nantu à una schermu di 3840 Hz, ogni fotogramma di una filma di 24 Hz hè rinfrescata 160 volte, risultatu in visuale eccezziunale liscia è chjara.

freccia di rinfrescante

8. Frame Rate

Stu termini indica u numeru di frames affissati per seconda in un video. A causa di a persistenza di a visione, quandu uframe raterighjunghji un certu limitu, a sequenza di frames discreti pare cuntinuu.

9. Moire Moire

Un mudellu moire hè un mudellu d'interferenza chì pò accade quandu a freccia spaziale di i pixel di u sensoru hè simile à quella di e strisce in una maghjina, risultatu in una distorsione ondulata.

10. Livelli Grigi

Livelli di grisgiu indica u numeru di gradazioni tonali chì ponu esse affissate trà i paràmetri più scuri è più brillanti in u stessu livellu di intensità. I livelli di grisgiu più alti permettenu culori più ricchi è dettagli più fini in l'imaghjina visualizata.

display a led in scala di grigi

11. Contrast Ratio

Questuratio misura a diffarenza di luminosità trà u biancu più brillanti è u neru più scuru in una maghjina.

12. Temperature di culore

Questa metrica descrive a tonalità di una fonte di luce. In l'industria di a visualizazione, a temperatura di u culore hè categurizatu in biancu caldu, biancu neutru è biancu frescu, cù u biancu neutru stabilitu à 6500K. I valori più alti inclinanu versu i toni più freschi, mentre chì i valori più bassi indicanu toni più caldi.

13. Scanning Method

I metudi di scanning pò esse divisu in statichi è dinamichi. A scansione statica implica un cuntrollu puntu à puntu trà l'output IC di u driver è i punti di pixel, mentre chì a scansione dinamica usa un sistema di cuntrollu di fila.

14. SMT è SMD

SMTsta per Surface Mounted Technology, una tecnica prevalente in l'assemblea elettronica.SMDsi riferisce à i Dispositivi Montati in Superficie.

15. Cunsumu d'energia

Tipicamente listatu cum'è cunsumu energeticu massimu è mediu. U cunsumu massimu di putenza si riferisce à a putenza chì mostra u più altu livellu grisu, mentre chì u cunsumu mediu di energia varieghja secondu u cuntenutu video è hè generalmente stimatu cum'è un terzu di u cunsumu massimu.

16. Control Synchronous è Asynchronous

A visualizazione sincrona significa chì u cuntenutu mostratu nantu à uspecchi di schermu LEDciò chì hè visualizatu in un monitor CRT di l'urdinatore in tempu reale. U sistema di cuntrollu per i display sincroni hà un limitu massimu di cuntrollu di pixel di 1280 x 1024 pixel. U cuntrollu asincronu, invece, implica un urdinatore chì manda un cuntenutu pre-editatu à a carta di ricezione di a visualizazione, chì poi riproduce u cuntenutu salvatu in a sequenza è a durata specificata. I limiti massimi di cuntrollu per i sistemi asincroni sò 2048 x 256 pixel per display interni è 2048 x 128 pixel per display esterni.

Cunclusioni

In questu articulu, avemu esploratu i termini prufessiunali chjave ligati à i display LED. A capiscitura di sti termini ùn solu aumenta a vostra comprensione di cumu operanu i display LED è e so metriche di rendiment, ma aiuta ancu à fà scelte ben infurmate durante implementazioni pratiche.

Cailiang hè un esportatore dedicatu di display LED cù a nostra propria fabbrica di Fabbricante. Sè vo vulete amparà di più nantu à i display LED, ùn esitate miccacuntatta ci!


  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di Postu: 16-Jan-2025