Dotview di a prufundità di i Screens di i Disprissioni LED

Siccomu a tecnulugia si sviluppa rapidamente, purtadori LED anu integrati in diversi aspetti di a nostra vita di ogni ghjornu. Sò vistu in ogni locu, da i televieri di publicità in e televie è grandi schermi projection usati in stanze di cunferenza, mostra una gamma di applicazioni sempre in espanditu.

Per individuali chì ùn sò micca esperti in u campu, l'ghjargon tecnicu, u gargonu tecnicu pò esse sfusendu si hè sfidamentu per a gaspà. Questu articulu hà da scurdà sti termini, furnendu cose chì l'assistenti per migliurà a vostra capiscitura è l'utilizazione di a tecnulugia di a visualizazione LED.

1. Pixel

In u cuntestu di display led, ogni unità ligera LED usata hè riferita cum'è pixel. U diametru piu di pixel, denotatu cum'è ∮, hè a misurazione annantu à ogni pixel, tipicamenti sprista in millimetri.

2. Pixel Pitch

Spessu riferitu cum'è dotpitch, stu terminu descrive a distanza trà i centri di dui pixel adiacenti.

pixel-pitch

3. Risoluzione

A risoluzione di un visu leddu indica u numeru di fila è colonne di pixels cuntene. Stu cuntu di pixel tutale definisce a capacità d'infurmazioni di u screnu. Pò esse categurizatu in risoluzione di u modulu, risoluzione di gabinet, è risoluzione di nica intraverna.

4. Visualizza à l'angolo

Questu si riferisce à l'angolo furmatu trà a linea perpendiculare à u screnu è u puntu in quale a luminosità reduce a mità di a massima luminosu, cum'è a angolo massimu è verticalmente.

5. À a distanza di a distanza

Questu pò esse classificatu in trè categurie: distanze minime, è massime è massime.

6. Luminosità

A luminosità hè definita cum'è a quantità di luce emessa per unità di unità in una direzzione specificata. PerVisualidori guidati in interni, una luminosità di circa 800-1200 CD / m² hè suggeritu, mentredisplay esternitipicamenti varieghja da 5000-6000 cd / m².

7. Rinfresca tarifa

A tarifa di rinfrescata indica quante volte u display chì a maghjina per a seconda per seconda, misurata in Hz (Hertz). Un più alturate di rinfrescorecuntribuisce à una sperienza visuale di a visuale stritta è di flicker. L'esercitazione dura di alta fine nantu à u mercatu pò ottene rinfrescati di rinfrescante finu à 3840hz. In cuntrastu, i tariani di u film standard di i filmati Davanu 24HZ, Significatu chì on a 3840Hz

Rinfresca

8. A tassa di quadru

Stu terminu indica u numeru di frames affissati per seconda in un video. A causa di a persistenza di visione, quandu utassu di quadruRighjunghji un certu sogliu, a sequenza di i frames discretti appare continuu.

9. Mudellu di moire

Un mudellu di moire hè un mudellu di interferenza chì pò accade quandu a frequenza spaziale di i pixels di u sensor hè simile à quella di e strisce in una maghjina, risultatu in una distorsione ondulata.

10. Livelli grisgi

Livelli gris Indicate u numeru di gradazioni tonali chì ponu esse affissati trà i paràmetri più scuri è più brillanti in u stessu livellu di intensità. I livelli grisi più boni permettenu i culori più ricchi è i dettagli più fini in l'imaghjini affissati.

Desplay di Grayscale-LED

11. Ratio di cuntrastu

QuestuRapportu misura a diffarenza in luminosità trà u biancu più brillante è u neru neru in una maghjina.

12. Temperatura di culore

Questa metrica descrive a tonalità di una fonte di luce. In a industria di mostra, temperature culurite in biancu biancu, biancu neutrale, è chjaru chjaru, cù biancu neutrale da 6500k. I valori più alti magre versu i tonalità più fresche, mentre i valori più bassi indicanu tonalità più caldi.

13. Metudu di scanning

I metudi di scanning ponu esse divisi in statica è dinamica. Scancing staticu implica u cuntrollu di u puntu trà i punti di u driver è i punti di pixel, mentre l'avete scansione dinamica usa un sistema di cuntrollu di a fila.

14. SMT è SMD

Smtsignifica una tecnulugia muntata di superficie, una tecnica prevalente in assemblea elettronica.SMDsi riferisce à i dispositi di superficia muntata.

15. U cunsumu di u putere

Tipicamenti elencatu cum'è cunsumu massimu è mediu. U cunsumu massimu di putenza si riferisce à u putere di u putere quandu mostra u più altu livellu grisgiu, mentre prupostazione di u pettu, mentre varieghja varia basata nantu à u cuntenutu di video è hè generalmente stimatu cum'è un terzu di a cunsumu massima.

16. Controllu sincroniu è asincronu

A visualizazione sincronica significa chì u cuntenutu mostratu annantu à uI specchi di a pidera guidataCiò chì hè affissatu nantu à un monitor CRT di l'urdinatore in tempu reale. U sistema di cuntrollu per i mostri sincronici hà un massimu limitu di cuntrollu di pixel di 1280 x 1024 pixel. U cuntrollu asincronicu, invece, implica un urdinatore inviando u cuntenutu pre-editatu à a carta di riceve di a visualizazione, chì poi ghjoca u cuntenutu salvatu in a sequenza è durata specificata. I limiti di cuntrollu massimu per i sistemi asincroni sò 2048 x 256 pixel per affare Indoor è 2048 x 128 pixel per visualizazione esterni.

Cunclusione

In questu articulu, avemu esploratu termini prufessiunali chjave ligate à i displayi LED. A capiscitura di questi termini ùn sò micca solu a vostra capiscitura di ciò chì si mostra è e so metriche di u rendimentu, ma ancu aiuti per fà scelte ben informate.

Cailiang hè un esportatore dedicatu di u led Doppiu cù a nostra propria fabbrica di fabricatore. Duvete amparà di più nantu à i mostri di LED, per piacè ùn esitate miccacuntatta ci!


  • Precedente:
  • Next:

  • Tempu post: Ghjennaghju di u Ghjennaghju