Cumu rinfurzà e capacità di protettive di i display LED interni

LED SMD interniI schermi sò avà una Foresta Dominante in a tecnulugia dominante in a tecnulugia dominante, in particulare i picculi varietà pitch chì si trovanu à i fovings è i centri di conferenza. Inizialmente, sti schermi realizanu falluti, ma di u tempu, i prublemi cum'è fallimenti di lampa. Fora di usura è una lacrima, fattori cum'è impatti accidentali o manipulazione di l'accidente durante a stallazione pò ancu esse risultatu in danni. L'ambienti umili sò più aggravati u risicu di danni.

Sternens Scheren Fabricanti

Per questeSchermi pitch di pitch red, un check-up rigoroso hè necessariu dopu almenu sei mesi per assicurà a so integrità. Una di e sfide pivotali perSternens Scheren Fabricantihè indirizzendu danni causati da l'umidità, è impacta fisica, mentre chì avanzanu ancu a durabilità di u produttu è a minimificazione di mantenimentu di mantenimentu. L'introduzione di u gob (cola à bordu) A tecnulugia offre una suluzione promettente.

Questu approcciu innovatore implica l'applicazione di una capa di cola sopra u piloziu di a lampazione Post un prucessu di età di 72 ora cumpleta. Questa hè solu scuperta a base di lampada da u suciamentu ma ancu furtifica u screnu contr'à danni fisichi. Mentre i schermi standard di l'Indoru LED tipicamenti anu unValutazione ip40, a tecnulugia di u giugia pruteghja significamente e so capacità di prutità ingressata senza costu drasticamente, allineendu bè cù aspettu è a fatti di a produzzione.

Schermi pitch di pitch red

A durabilità di u bordu di PCB ùn hè micca trascuratatu. Conserva u so robustu trè prucessi prutettivi anti-pasture. L'enanziamenti includenu spraying the tiro di u bordu di u PCB per elevate livelli di prutezzione è applicà una rifuggiata di a superficia di u circuitu di u circuttore di u circuitu Questa approcciu cumpletu assicura chì sia u fronte è a parte posteriore di i schermi LED sò protetti, estendu a so vita o in affidabilità operativa.


  • Precedente:
  • Next:

  • Tempu post: Jun-06-2024